Minimalistyczna reklama restauracji.
Prostota w reklamie i jednocześnie emocje? Tak. Jest tu prostota sprowadzona do dwóch elementów, które stanowią spójną jedność i w zasadzie można mówić o jednym elemencie. Grafika wręcz minimalistyczna. A emocja? Emocja na tej reklamie też jest, zwłaszcza u głodnych. U wielu osób może się nawet pojawić odruch Pawłowa (kto nie zna, proszę poczytać) - no w każdym razie u tych, którzy nie są wegetarianami. Ogromny widelec i kawał mięsiwa już z daleka rzucają się w oczy. Poza tym niezbędne informacje. Prostota i symbolizm. Tablica wyróżnia się kontrastem, czystością formy i prostotą przekazu. Chyba skutecznie. Tym bardziej, że stoi przy wjeździe do Zakopanego, gdzie dziesiątki tablic krzyczą pstrokacizną i zasłaniają się wzajemnie.
Przemysław Spych
styczeń 2017